Polityka Prywatności

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. RODO tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż nasz serwis internetowy dokonał odpowiedniej modyfikacji swojego regulaminu, Polityki prywatności i procedur w celu dostosowania do nowych przepisów oraz w celu zapewnienia odpowiedniej i należytej ochrony Państwa danych.

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Ten dokument (dalej: „Zasady”) zawiera informacje na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych w Monika Dobosz-Sułkowska Just Married (dalej: „Firma”). Z poniższego tekstu dowiesz się m.in. dla jakich celów i jak długo Firma przetwarza lub będzie przetwarzał Twoje dane osobowe. Dowiesz się, jakie kategorie podmiotów mogą mieć dostęp do Twoich danych osobowych, a także z jakich praw możesz skorzystać w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Zakres przekazywanych informacji odpowiada wymogom wynikającym z unijnych przepisów o ochronie danych osobowych tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, zwanego także ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (dalej: „Rozporządzenie”).

Administrator, Inspektor Ochrony Danych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Monika Dobosz-Sułkowska, e-mail: kontakt(at)justmarried.com.pl Firma – jako administrator danych – dołoży wszelkich starań, aby w jak najpełniejszym stopniu zrealizować wymogi Rozporządzenia i w ten sposób chronić Twoje dane osobowe.
Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Firmie sprawuje Monika Dobosz-Sułkowska (dalej: „Inspektor”). Możesz kontaktować się z Inspektorem we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, także w razie wątpliwości co do Twoich praw.

W jakim celu i jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe? 
Firma gwarantuje, że będzie przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Cel przetwarzania danych to powód, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe. Jeżeli Firma będzie chciała przetwarzać Twoje dane osobowe dla innych celów – niewskazanych poniżej – zostaniesz wtedy odrębnie poinformowany o tym nowym celu. Poniższa tabela przedstawia cele przetwarzania danych. Każdy z poniższych celów został dokładnie oceniony przez Firmę pod kątem zgodności z przepisami Rozporządzenia oraz przepisami regulującymi działalność Firmy. Przedstawiona poniżej tabela za każdym razem wskazuje cel przetwarzania danych i jego właściwą podstawę prawną. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez czas odpowiedni do realizacji wskazanych usług/umów.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy
W zależności od łączących Cię z Firmą relacji, Firma może przetwarzać w szczególności następujące kategorie danych osobowych pozyskanych od Ciebie.
a) dane osobowe (np. imię i nazwisko, adres zamieszkania,)
b) dane kontaktowe (np. numer telefonu, adres korespondencyjny),
c) dane kontraktowe (np. szczegóły zawartych umów),
d) dane techniczne (np. dane urządzenia, na którym korzystasz ze strony www – google analitycs),

Komentarze
Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu.
Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Formularze kontaktowe
Podanie danych do formularza kontaktowego jest dobrowolne – dane z formularza potrzebne są do wyceny/odpowiedzi na zapytanie dotyczące dostępności terminu i/lub możliwości realizacji reportażu/pleneru ślubnego. Dane z formularza zawarte w korespondencja mailowej są przechowywane do zakończenia realizacji umowy, w przypadku nie podjęcia współpracy są usuwane po okresie 12 miesięcy od daty pierwszego kontaktu.

Ciasteczka
Informujemy także, że serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.

Osadzone treści z innych witryn
Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Z kim dzielimy się danymi
Dostęp do Twoich danych osobowych – będzie mieć wyłącznie właściciel Firmy. Należy zwrócić uwagę, że odbiorcą danych w rozumieniu Rozporządzenia jest zarówno podmiot, który przetwarza dane osobowe w imieniu Firmy, jak i podmiot, któremu dane są udostępniane dla jego własnych celów (np. organy administracji publicznej).

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
a) organy publiczne, instytucje lub podmioty trzecie uprawnione do żądania dostępu lub otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, np. Urząd Skarbowy, Prokuratura, Policja
b) podmioty, którym Firma powierzyła przetwarzanie danych osobowych na podstawie zawartych umów,  np. dostawcy przesyłek kurierskich np. Furgonetka Sp. z o.o., DPD Sp. z o.o. etc…
c) podmioty świadczące usługi doradczo–kontrolne np. firmy audytorskie, biura księgowe
d) podmioty przetwarzające dane w celu windykacji należności

Jak długo przechowujemy twoje dane
Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych
Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Szczegółowa Informacja o Twoich prawach:
Osoby wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych mają prawo dostępu do danych oraz prawo do ich sprostowania, czy uzupełnienia. Na żądanie uprawnionego, administrator (Monika Dobosz-Sułkowska) będzie miał obowiązek udostępnić kopię danych podlegających przetwarzaniu oraz wprowadzić odpowiednie zmiany do systemu.
Rozporządzenie przyznaje osobom fizycznym, których dane są przetwarzane, następujące uprawnienia:
– prawo dostępu do danych i informacji,
– prawo żądania sprostowania i uzupełnienia danych,
– prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
– prawo do przeniesienia danych,
– prawo do bycia zapomnianym.

Gdzie przesyłamy dane:
Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Jak chronimy twoje dane?
Posiadamy certyfikat SSL, katalogi zabezpieczone hasłem, wielopoziomowe autoryzacje, wbudowany filtr antywirusowy i antyspamowy.

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych
W przypadku wykrycia wycieku danych, Firma powiadamia inspektora danych osobowych,

  • sporządza notatki z przeprowadzonych oględzin miejsca zdarzenia,
  • sporządza kopii obrazu wyświetlonego na ekranie monitora komputera związanego z naruszeniem,
  • sporządza kopii zapisów rejestrów systemu informatycznego służącego do przetwarzania danych lub zapisów konfiguracji technicznych środków zabezpieczeń systemu,
  • odebiera pisemne wyjaśnień od osoby, która ujawniła naruszenie.
  • powiadamia osobę (y), do których ma podejrzenie, że dane dotyczą

Niezwłocznie przedstawia zebrane materiały administratorowi danych, który z pomocą inspektora ochrony danych, w terminie i na podstawie przesłanek określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych powinien ocenić, czy zaistniałe naruszenie podlega obowiązkowi zgłoszenia organowi nadzorczemu oraz powiadomieniu osoby, której dane dotyczą.

Twoja akceptacja tych warunków
Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na te zasady. Jeśli nie zgadzasz się z tymi zasadami, nie korzystaj z naszej witryny.

Ostatnie dodane wpisy